6 years cancer free, please donate $6 to the Lance Armstrong Foundation!

Saturday, April 29, 2006

Het regend!



Gefeliciteerd met je verjaardag Broer! Speciaal voor het feest schrijf ik vandaag gewoon in het Nederlands. Specially for my brother's B-day I'm writing in Dutch today!
Het regent hier al de hele dag, maar geen hagel zoals in Nederland. Ik hoop dat het weer beter wordt want volgende week ben ik weer eens in "the homeland". Nog maar 4 dagen werken voor mijn vakantie, ik heb erg veel zin.
Helaas niet al te veel trainen met de regen, want de tijd van zeiknat op het werk aan te komen is voorbij. Zeker in het weekend als je eigenlijk gewoon lekker in bed wil blijven liggen! Blondie rules!
Hoe kwam ik op het idee om vanuit Minneapolis naar Austin te fietsen? Sinds ik het boek "It's not about the bike" van Lance Armstrong heb gelezen, tijdens mijn eigen chemo-curen, heb ik gehoopt ooit de Ride for the Roses te kunnen rijden. Tijdens een rondje hardlopen ongeveer 2 jaar geleden bedacht ik dat het tijd werd! Ik was per slot van rekening niet ziek meer, het was tijd om de "ik voel me zielig dus ik eet"-kiloos kwijt te raken. Eerst de kiloos kwijt geraakt en vorig zomer een korte afstand triathlon gedaan met TEAMSurvivor Twin Cities.
Daarna was het dus tijd voor de Ride for the Roses! Om de viering van mijn 5 jaar extra speciaal te maken wilde ik voor mijzelf de uitdaging vergroten. Dus toen ontstond het idee om naar Austin te fietsen. Het is niet alleen om meer geld bijeen te verzamelen maar ook om mijzelf te testen. Kan ik zo ver fietsen? Lukt het mij om dit hele plan waar te maken?
In de tussen tijd zijn de regels van het mee doen aan de officiele "Ride for the Roses" (R.O.R)verandererd. Je moet nu $15,000 bijeen verzamelen in de LIVESTRONG Challenge om te worden uit genodigd voor de R.O.R..
Dat brengt een hele nieuwe uitdaging met zich mee. Ik moet mijn verlegenheid overwinnen en geld vragen aan familie, vrienden en bedrijven! Ik hoop dat het me lukt.
Thanks Steve for you donation!
Please anybody interested use my donation website http://livestrongchallenge.org/06tx/sisfiets to everybody interested!

1 Comments:

  • At 11:30 AM, Anonymous Anonymous said…

    Ik ben zeer vereerd, al is het een beetje aan de late kant. Een hele dag in het nederlands, alleen maar voor mij! Maar ja, relaxen op mijn verjaardag betekent ook even geen computer, vandaar dat ik het nu pas zie.

     

Post a Comment

<< Home