6 years cancer free, please donate $6 to the Lance Armstrong Foundation!

Thursday, July 27, 2006

Fietsen, fietsen, fietsen!

Ja ik train wat af deze dagen. Vanmorgen eerst een half uurtje hardlopen en douchen. Op de fiets naar het werk ongeveer 15km, lekker weertje vandaag.
Op het werk ging alles redelijk soepel, niet al te veel problemen. Nog 1 weekje in de wond poli en dan ga ik weer een tijdje terug naar de revalidatie. Ik ben wel toe aan een kleine verandering lekker spelen met de "lite-gait" een nieuw aparaat om mensen na een hersenbloeding te leren lopen, ik ben benieuwd!
Na het werk was het een warm ritje naar huis maar nog goed te doen.
Even snel een hapje eten en op de fiets naar Floyd's verjaardags feestje in St Paul. Lekker taart en ijs eten en snel voor het donker weer naar huis.
Thuis nog even mijn rekening in Nederland kijken en daar staat weer 1000 euro extra op voor mijn fietstocht. Wow, ik kom nu echt dichtbij mijn doel!
Ik kan met een gerust hart naar bed. Morgen een rustdag.
Sis

2 Comments:

Post a Comment

<< Home